به گزارش مشرق، جمعی از ایرانیان حاضر در دمشق شب گذشته طی مراسمی در حرم حضرت رقیه (س) از زحمات محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه تقدیر کردند. شیبانی نیز پس از مراسم عزاداری محرم در حرم حضرت رقیه (س) طی سخنان کوتاهی، ضمن تقدیر از تمام دست اندرکاران سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به موضوع بحران سال های اخیر در این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم که حوادث منطقه بخصوص بحران سوریه یکی از آنهاست.وی دوران خدمت در سوریه را یکی از افتخارات کاری خود عنوان کرد و افزود: خدمت در کنار مدافعان حرم در این سال ها برای من یک افتخار بزرگ بود و امیدوارم در آینده نیز توفیق ادامه این مسیر را داشته باشم. سفیر ایران در دمشق در پایان خاطرنشان کرد: اینکه امروز شهدای ما در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به شهادت می رسند، نشان دهنده تداوم انقلاب و وجود افرادیست که از همه چیز خود برای دفاع از ارزش ها گذشتند.به گزارش فارس، این دیپلمات 55 ساله از سال 1390 تاکنون به عنوان سفیر ایران در دمشق حضور د وبلاگ تخصصی حضرت رقیه (س)...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی حضرت رقیه (س) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 13:57